2011. augusztus 8., hétfő

Karen Chance - Árnyak vonzásában

A Megérint a sötétségből megismert Cassandra Palmer, a hétköznapinak egyáltalán nem mondható lány. Különböző evilági és természetfeletti kalandjai nyomán a világ legbefolyásosabb jövőbelátója, azaz Pythia lett. Bár ezt a kiváltságot rendszerint csak hosszú évekig tartó felkészítés végén lehet elnyerni, de Cassie személyéhez fűződő, finoman szólva is szokatlan események és körülmények a jelen esetben felgyorsítják a folyamatokat. Ezáltal egyik pillanatról a másikra olyan hatalom birtokába jut, amelyet minden mágus, vámpír, sőt még?az Erdők Népe is szeretne maga mellé állítani – vagy végleg eltörölni. Cassie sorsa ilyenformán nemhogy rendeződne, inkább még bonyolultabbá és kiszámíthatatlanabbá válik. Szerencsére leghűbb segítőtársa, egy néha kifejezetten kóbor szellem támogatására és tanácsaira mindig számíthat, igaz, olykor erősen kétséges, hogy csakugyan akkor jár-e jobban, ha megfogadja a tanácsokat. A frissen posztjára került Pythia konfliktusokba keveredik Pritkinnel, a hadmágussal, aki rendszeresen kritizálja a döntéseit, holot? ugyanazért az ügyért harcolnak. Vagy mégsem…? A MÁGUS, azaz a Metafizikai Lények Állandó Gyűlésének Újkori Szövetsége hol titokban, hol meg nyíltan ellenszegül Cassie akaratának. A vámpírok oldaláról is jó néhány ismerős arc bukkan fel. Szerepet kap Louis-César, a bajnok, aki hűvös eleganciával végez bárkivel – persze egy első szintű nagymestertől ez szinte el is várható. Megjelenik Mircea, Drakula gróf testvére, aki körül mindig felforrósodik a levegő. Cassie is ellenállhatatlan vágyat érez, hogy a karja?ban kössön ki, egészen addig, amíg egy meglehetősen arrogáns vámpír mester varázslatot nem bocsát rá, amely elriaszt tőle minden udvarlót.
Ilyen viszontagságos körülmények között kell tárgyalnia a konzullal, és a többi magas rangú vámpírral. De vajon mit keres köztük Casanova? Igen, az a bizonyos Casanova.
Cassie-nek egyre jobban elege van abból, hogy játékszernek tekintsék, ezért úgy dönt, hogy a sarkára áll. Aki a továbbiakban ujjat mer húzni vele, azzal szembesül majd, hogy a dögös külső mögött egy igazán veszedelmes ellenfél bújik meg. De vajon kire fogja rázúdítani minden haragját?


Ezt a könyvet egy szuszra olvastam el.Vannak ilyen egy napos olvasmányaim, amikor egyszer csak belekezdek és még aznap befejezem.Igazából tegnap már befejeztem csak a molyon mára jelöltem be mert akkor már nem volt kedvem fellépkedni netre meg ha olvasok akkor nem netezek ez nálam fontos alapelv mert a moly elvonja a figyelmem és nem tudok teljen bele csöppenni a világba csak felszínesen.

Ez egy sorozat második része, az elsőt már rég olvastam és hát estek ki dolgok de azért szépen összepakoltam a darabokat.Azt szeretem még benne, hogy nem éveket hónapokat ír le benne az írónő csupán napokat.Ebben pl kettőt ha jól gondolom, az előző könyvben meg 3 nap eseményei vannak meg a múltbelei vissza emlékezések.
Végig pörgős volt, cselekmény dús és a szükséges okfejtés, magyarázatok.
Mondjuk igazából lehet letudtam volna rakni (képletesen, mivel számítógépen olvastam) de mivel nem volt jobb dolgom olvastam.Nem éreztem volna azt hogy húú ha nem olvasom el addig én itt fetrengeni fogok a kíváncsiságtól, de jó könyv. Szeretem az ilyen "egy napos" könyveket mert teljesen nem is az, hogy ki kapcsolnak, hanem átvisznek a világukba és addig ott vagyok.Szerintem egész más ha egy könyv kikapcsolódást nyújt és szórakoztat mint amikor úgy érzed abba a világba csöppentél bele.
Szóval szerintem érdemes elolvasni. :)

Még tanulom a hosszú vélemény nyilvánítást és mint mondtam ez egynapos könyv szóval jegyzeteket sem írtam mert ha valami elragad önszántamból nem jövök ki onnan (csak ha anya hív).
5/4,5

0 megjegyzés: